Благодарение на няколко модни бранда обикновеният зимен пуловер претърпя луксозно преобразяване, за да се превърне във форма на благотворителност. Alexander McQueen, Burberry, Paul Smith, Mary Katrantzou, Vivienne Westwood, са част от 14-те британски модни къщи, които създадоха топлите коледни шедьоври. Всички те ще бъдат продадени на годишния благотворителен търг Christmas Jumper Day, който ще се състои на 13 декември.
Тази година наддаването ще се проведе по различен начин, като всеки артикул ще бъде спечелен от човека, предложил за него най-ниската уникална сума. Наддаването стартира на 28 ноември, а желаещите британци ще могат да се включат в надпреварата за любимите си дизайнерски пуловери с кратко съобщение, изпратено през мобилен телефон.
Цялата колекция ще бъде изложена в Westfield London в деня, когато стартират и наддаванията за всеки пуловер. Средствата, събрани от проведеното събитие, ще бъдат дарени на нуждаещи се деца. Коледни инициативи за събиране на средства вече стартираха в много организации, а ние, в България, очакваме да видим кой пръв би се престрашил да обвърже модата с подобна форма на благотворителност.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Vogue
Thanks to several fashion brands, the ordinary winter sweater underwent a luxury makeover in order to become a form of charity. Alexander McQueen, Burberry, Paul Smith, Mary Katrantzou, Vivienne Westwood, are all a part of the 14 British fashion houses which created the warm Christmas masterpieces. All of them will be sold at the annual charity auction "Christmas Jumper Day", which will take place on 13 December.
This year's auction will be held in a different way- each item will be won by the person who offers the lowest unique amount. Bidding starts on 28 November and the British will be able to join the race for their favorite designer sweaters by sending an SMS via mobile phone.
The entire collection will be exhibited at Westfield London on the day the bids for each sweater start. The funds raised from the conducted event will be donated to children in need. Christmas initiatives to raise funds have already been started in many organizations and we, in Bulgaria, expect to see who would dare to connect fashion with such a form of charity.
Written by Stefi Stoeva
Pictures: Vogue