Толкова много цветове, че за момент се загубихме в целия хаос от импресии и нюанси тук. Да, това може да бъде само и единствено поредната приумица на Джеръми Скот за Moschino. И ако харесвате работата на дизайнера и всеки път се наслаждавате с усмивка на това, което той прави в италианската модна къща, то и тази „модна автомивка“ ще ви се понрави.
Пролетно-лятната колекция на марката бе пълна с интерпретации на пътни знаци, интериор на автомивки, сигнални ленти, които се поставят по пътищата – една пълна лудост и забавна игра с модата, както винаги. Тази тема продължава да бъде двигател и на новата рекламна кампания, където всичко е пълно с пера, цветовете червено и жълто, комиксови герои, пътни знаци и каквото още се сетите. Моделите тук са Joan Smalls, Fei Fei Sun, Lexi Boling и Maartje Verhoef. Стивън Мейзъл е фотографът, който се е погрижил всичкия този хаос да бъде уловен в кадри по един доста симпатичен начин.
Вижте още: Кейти Пери като хип-хоп, диско дива за Moschino
Цялата колекция на Moschino сякаш за пореден път носи ретроспективни нотки, връщайки ни към модата на 50-те години и типичните за тогава силуети, прически, форма на очилата. С всички тези детайли, следващият сезон обещава да бъде цветен, с неонови акценти, а можем и да бъдем сигурни, че ако не Джеръми Скот, то няма кой друг да се опита да облече жената като герой от куклено шоу, при товa толкова успешно, че да ни се иска да имаме дрехите от колекцията на всяка цена.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Valentino в Кения – новото модно приключение ни отвежда в Национален парк Амбосели