В последните години никой от известните дизайнери не изостава в надпреварата да се използват известни лица в рекламни кампании на модните марки, които ръководят. Друг тренд пък е използването на доста възрастни жени в много от концепциите на рекламните кадри. Такъв беше случаят с Джоан Дидион за Céline и Джони Мичъл за Saint Laurent. А поредната подобна колаборация отново е впечатляваща – 69-годишната Шер е рекламно лице на Marc Jacobs.
Новината бе обявена с една единствена снимка, пусната в Instagram от Кейти Гранд – редактор на американското списание Love и творчески директор на много от предишните кампании на Марк Джейкъбс. Подобно развитие на нещата можеше да се очаква, имайки предвид, че дизайнерът на американския бранд се появи на Мет Гала в Ню Йорк тази година под ръка с певицата. Шер бе облечена с рокля на Джейкъбс от бъдещата есенна колекция на бранда.
Снимките за кампанията, която предстои да видим в пълната и цялост по-късно, са направени от фотографа Дейвид Симс. В се още не е ясно дали Шер ще бъде единственото лице, ангажирано да рекламира продуктите или на другите кадри ще се появи и някой модел. Предишни рекламни лица на марката Marc Jacobs са Виктория Бекъм и Карли Клос.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още: