Изглежда, че провансалският чар на Jacquemus не е запазен само за Юга и слънцето. Дори най-студените и заснежени ски писти заслужават своя доза стил благодарение на чисто новата колекция Après Ski, която марката представя днес в партньорство с Nike. Колекция, състояща се от цели 18 модела, която издига спортното облекло до нивото на висшата мода, комбинирайки движение и стил, без, разбира се, да компрометира основната цел на планинските бягства: каране на ски, сноуборд, спорт.
Вижте тази публикация в Instagram.
Този път няма лен или огромни сламени шапки в плана за Jacquemus: трислойни GORE-TEX якета, палта и панталони поемат главната роля. Както винаги, моделите на Jacquemus са създадени така, че да се сливат с пейзажа. Наред с елементите, подходящи за най-хлъзгавите писти, колекцията включва и универсални дрехи — от клинове и бюстиета, до планинска интерпретация на класическата, но емблематична риза на Jacquemus.
След скорошното обявяване на спонсорството на малък футболен клуб от родния град на дизайнера, Jacquemus определено е в спортно настроение: Винаги съм бил фен на ските: това е любимият ми спорт и любимото ми зимно бягство още от дете, обяснява Симон Порт Жакмюс. Ски облеклото винаги ме е очаровало и съм голям колекционер на винтидж ски модели от 80-те. Тази колекция с Nike е възможност да внеса нова модна история в нашето сътрудничество и в ски общността, което е първо преживяване за мен.
Вижте тази публикация в Instagram.
Освен че отдава почит на зимните спортове и излиза в идеалния момент – точно на прага на зимата – тази нова колаборация преди всичко бележи стабилен и продължаващ ангажимент на Jacquemus към Nike. Съвместните проекти между френската и американската марка са многобройни и плодотворни. След колекцията от 2022 г., която комбинираше изчистени силуети със спортно ежедневно облекло, след появата на чантата Le Swoosh по рафтовете на Jacquemus и съвсем скорошния модел Moon Shoe, пуснат през септември, тази нова снежна колекция изглежда напълно естествена.
Както и да е, ние вече знаем какво искрено се надяваме да намерим под коледната си елха тази година.
Вижте тази публикация в Instagram.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram

READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха
Versace официално е собственост на Prada Group
Тилда Суинтън и Ирина Шейк в календара на Pirelli за 2026 г.