„Всяко дете е достойно за семейство.” Това е мотото на последната кампания, организирана от фондацията на Наталия Водянова „Обнаженные сердца“ („Голи сърца“), която се проведе в Москва и със съдействието на аукционна къща Christie’s. В рамките ѝ 11 руски дизайнери представиха своите интерпретации на прочутата лешникотрошачка. По време на търга бе представена и новата опера „Лешникотрошачката” по музиката на едноименния балет на Чайковски, от чието рождение се навършиха 175 години.
Благотворителната организация е създадена през 2004 година след трагедията с убитите от терористи деца на Беслан. Целта ѝ е да създава достъпни за всички детски площадки и центрове, подпомагащи деца, страдащи от Синдром на Даун, аутизъм и детска церебрална парализа. Идеята е по този начин никой родител да не изоставя детето си в дом.
Руският модел е отраснал в бедност и със сестра инвалид. Затова е особено чувствителна към нуждите на малчугани в неравностойно положение и приема присърце благородната мисия, с която се занимава вече повече от 10 години.
Текст: Fashion Inside
Снимки: „Обнаженные сердца“
Вижте още:
Онлайн аукцион за ретро находки от Chanel
Един часовник, едно лъвче и една противоречива кампания с Кара Делевин