Когато Дона Карън основава своя благотворителен фонд Urban Zen през 2007 година, в нейна мисия се превръщат правата на децата по целия свят, както и активната помощ на пострадалите в Хаити.
Новата инициатива на дизайнерката е колаборация с Майкъл Блумбърг, а именно присъединяване към благотворителната му кампания Not One More. Акцията има за цел да повиши общественото внимание към притежанието на огнестрелни оръжия – към тяхното съхранение и предотвратяването на употребата им.
Специално за кампанията Дона Карън създава гривната Not One More на стойност 30 щатски долара. Тя ще бъде достъпна в магазините Urban Zen в Манхатън и Аспен, както и онлайн, и в магазините на DKNY. 50% от приходите ще бъдат дарени в помощ на жертвите от огнестрелни оръжкия, както и в други фондове, чиято дейност е свързана със спасяването на човешки животи.
Текст: Fashion Inside
Снимка: Not One More
Вижте още:
Девет дизайнери, заедно с Disney, създават обувката на Пепеляшка
#CURVESINBIKINI Plus-size модел за пръв път в брой на Sports Illustrated