След успешните партньорствата с „убийствени“ имена като Yohji Yamamoto, Raf Simons, Rick Owens и Stella McCartney, спортният бранд Adidas Originals реализира поредна колаборация и с британската дизайнерка Мери Катранцу. Резултатът е безкрайно цветен, удобен и спортен, разбира се, а колекцията ще бъде пусната в продажба чак на 15 ноември. Това я превръща в един от вариантите да се поглезим предколедно с повече мисъл за тренировки.
Това е най-увлечената по модните трендове спортна колекция, която сме виждали. Принтовете са специалитетът на Катранцу, затова тук има по много, преминаващи в своеобразни рисунки от екипите до шарените текстили на маратонките. Но тук не става дума само за естетика и визия. Функционалността е останала приоритет, а качеството и издръжливостта, с които по принцип се свързва марката, са запазени и тук. В колекцията са включени якета, рокли, поли, екипи и много спортни обувки.
Заедно с медийната първа поява на колекцията, дизайнерката разказа: „Израстнах като толкова много деца по света, носейки маратонки Adidas и да поставя моята гледна точка върху този глобален бранд, беше истинско предизвикателство.“ За колекцията се заговори още през пролетта, но до този момент визуалното ѝ изражение беше тайна.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още: