Еди Слиман е провокатор. Демонстрира го, още откакто оглави Yves Saint Laurent и го превърна само в Saint Laurent. И продължи, представяйки своята уникална гледна точка във всяка следваща колекция.
Фотосесиите, които заснема към тях, също не правят изключение. Вече сме ви разказвали за някои от тях, включващи възрастни модели, които можете да си припомните в края на настоящия материал. Снимките не са просто показване на нови дрехи и аксесоари – те носят идеи и внушения, които не могат да бъдат подминати с лека ръка.
Такива са последните кадри, част от пролетно-лятната кампания на бранда за 2015 година. Рекламни лица са холандските модели Кики Уилиямс и Мариян Джонкман, а фотограф е самият дизайнер.
Снимките носят психеделични внушения и ретро нотки. Заснети сякаш случайно или с личен фотоапарат, те крещят „рок”, но такъв, който звучи сякаш на афтърпарти. Асоциацията ни хрумна, набюдавайки уморения вид на моделите, които обаче все пак са запазили характерната за тази култура визия.
Тя пък е съставена от обувки с платформи и дебели токове, блестящи дрехи и винтидж принтове. Забелязваме, че Слиман е оставил твърде много плът на показ, но как иначе ще бъде внушено сводоболюбивото чувство, взето назаем от миналия век?
Текст: Станислава Добрева
Снимки: Saint Laurent
Вижте още:
Когато модата среща музиката: Saint Laurent
Адриана Лима, Кендал Дженър, Карли Клос и още куп модели са близначките на Marc Jacobs