ПЪРВИ ПОГЛЕД КЪМ КОЛЕКЦИЯТА НА H&M С ГЛЕН МАРТЕНС

Днес H&M с вълнение обявихя дългоочакваната колекция H&M Glenn Martens. Белгийският дизайнер задава посоката на съвременната мода, а това сътрудничество предоставя на широка публика достъп до новаторски дизайни, преплетени с отличителния почерк на Мартенс.



Творчеството на Мартенс от години предизвиква границите на модата, а партньорството му с H&M отразява желанието му да направи модата по-достъпна за всички. За първи път колекцията е разкрита в пълния си обем – впечатляващо разнообразие от дамски, мъжки и универсални модели, допълнени от стилни аксесоари.

Колекцията преосмисля класическите модни силуети, превръщайки ги в нови и неочаквани форми. В процеса на задълбочено проучване Мартенс изследва архивите на H&M, за да подбере емблематични модели – от най-продаваните тениски до карирани ризи, бомбър якета и дънки. Всеки от тях е интерпретиран като уникално ново творение, което играе с ефекта на оптическата илюзия и идеята за персонализация. Много от моделите могат да бъдат трансформирани чрез използването на фолио и тел, които им придават скулптурен обем и движение.



Колекцията също така отдава почит на пътя на Мартенс като дизайнер и на емблематичната му работа за Y/Project, като редица модели препращат към ключови дизайни от архивите му.

Възприемам тази колекция като едно голямо семейство от дрехивсяка със собствена история и характер. Подобно на хората, те растат и се променят всеки ден. Винаги съм се интересувал от дрехите, които наистина нося в ежедневиетоименно идеята за архетипите и основните елементи в гардероба беше отправната точка за този специален и изпълнен с радост проект с H&M“ – Глен Мартенс.



Вярвам, че това е едно от найкреативните партньорства, които сме осъществявали. Глен е изключителен талант и смел визионер, а неговите дизайни са впечатляващите си играят с архетипите и със самата идея за това как се обличаме всеки ден. Кампанията е не просто специална, тя вече е истинска икона – Анн-Софи Йохансон.



Хуморът е в основата на творчеството на Мартенс, а колекцията и кампанията му улавят духа на остроумието и свободното себеизразяване. В кампанията дизайнерът представя своя интерпретация на класическия семеен портрет, в който участват Джоана Лумли и Ричард Е. Грант, заедно с други вдъхновяващи лица. Подборът на участниците е намигване към любовта на Мартенс към британския хумор и множеството препратки към Обединеното кралство, вплетени в самата колекция. Кампанията и колекцията ще бъдат представени на специално събитие в Лондон, за което скоро ще бъдат разкрити повече подробности.



Беше истинско удоволствие да бъда част от специалния семеен портрет на Глен Мартенс и H&M. Винаги съм казвала, че найдобрата мода е тази, която нарушава правилата, хората трябва да носят това, което искат и искрено се възхищавам на смелия дух на Глен, както и на начина, по който успява да преобръща модата по необичаен и вдъхновяващ начин – Джоана Лумли.

Колекцията H&M Glenn Martens ще бъде достъпна ексклузивно онлайн на 30 октомври.


Текст и снимки: ПР

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Ultramarine A-Silhouette Coat от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Mid-Lenght Wool Trousers от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Hug Me Coat in Soft Wool от Merlenne

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Barrel Jeans with Fringes от Merlenne

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Елегантостта е в детайла.

Ако сте пропуснали
Най-четени