Сестрите Пенелопе и Моника Круз показаха първата си колекция бельо създадена за марката Agent Provocateur. Творческият директор на марката Сара Шотън сподели, че колаборацията е била спонтанно решена след като самата Моника стана рекламно лице на есенно-зимната колекция за миналия сезон. Колекцията, в дизайна на която имат участие сестрите Круз се състои от всички необходими за женското самочувствие елементи. Цветовете са ярки, комбинациите им са свежи, а цялостната картинка е съблазнителна и за двата пола.
Всяко от творенията е наречено с испанско женско име, а бельото е проектирано, така че да бъде едновременно удобно и секси. За старта и пускането в продажба на колекцията Пенелопе Круз е режисирала рекламно видео, в което участват съпругa ѝ Хавиер Бардем и модела Ирина Шейк.
Очаква се интересното сътрудничество да продължи пет години. Цените варират в диапазона от 18 до 145 евро. Колекцията вече се продава в електронния магазин Net-A-Porter, както и в някои от по-известните мултибранд магазини като Selfridges, House of Fraser, Harrods, John Lewis and Harvey Nichols.
текст: Стефи Стоева
снимкa: Press