Marc by Marc Jacobs е един от най-известните модни брандове, ориентиран изцяло към по-младежка аудитория и предлагащ сравнително евтини стоки. В последните дни обаче се заговори, че той ще бъде усвоен от основната линия, която също носи името на дизайнера – Marc Jacobs. Този стратегически ход, или поне така го наричат от компанията, вероятно е опит да се осъществи първоначално публично предлагане и съответно за пръв път да бъдат продадени нейни акции на пазара.
„По някакъв начин, всъщност, ние започваме от самото начало… Вярваме, че модата може да съществува на много различни цени. Мога да правя чехли за плаж за 30 долара…Не трябваше да се получава като втора линия, ориентирана към по-малко заможните хора… Харесвам миксовете от различни неща, които са с ниски и високи цени, всички контрасти – ежедневните и необичайните“, разказва Марк Джейкъбс по повод на сливането на двете модни линии.
Твърди се, че марката ще продължи да предлага стоки в различни ценови групи, но те ще се продават с един етикет. За сега обаче самият Марк Джейкъбс не е заявил официално своята позиция по-сливането като нещо, което ще се случи със сигурност. Той не е коментирал и евентуалното излизане на марката на пазара и за сега предположенията, че се подготвя първоначално публично предлагане остават само догадки.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Твърде слаби модели ще означава затвор до 6 месеца. Браво Франция!
Обувките на пролетта: Десет чифта, които ще задават критериите през по-топлия сезон