След дебюта си на подиума като креативен директор на Balenciaga, Пиерпaоло Пичоли представя първата си кампания за испанската модна къща, заснета от Дейвид Сиймс, дългогодишен негов сътрудник. Снимана в l’Hôtel de Maisons–Pozzo di Borgo, Париж – една от най-разкошните парижки градски резиденции – Мона Тугард и Сандра Мъри изпълват пространството с грация, отпуснати върху огрени от слънцето легла, рамкирани от стени от XVIII век.
На фона на парижката неокласическа архитектура, кампанията превръща малките детайли и фрагменти от ежедневието в нещо възвишено. Светлите интериори подчертават убеждението на Пичоли, че красотата е емоция и че автентичността има повече сила от съвършенството.
Вижте тази публикация в Instagram.
Вижте тази публикация в Instagram.
За първата ми кампания за Balenciaga исках да създам нещо, което да се усеща като лично и да разказва история за ненатрапчива красота и деликатна човечност. –споделя Пичоли. Работата с моя скъп приятел и артист Дейвид Сиймс направи всичко още по-специално. Заедно заснехме Мона и Сандра такива, каквито са: спонтанни, истински, нежни, но силни — отражение на новата жена на Balenciaga и начало на глава, която има дълбоко значение за мен.
В кампанията се появяват два иконични аксесоара – чантите Rodeo и Le City. Преосмислени през визията на Пичоли, Rodeo улавя непринудената лекота на всекидневието, докато Le City въплъщава устойчивата практичност.
Вижте тази публикация в Instagram.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram

Цветът на 2026: Cloud Dancer (или мръснобяло)
READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха
Versace официално е собственост на Prada Group