Компанията за облекло на Ким Кардашиян, SKIMS, е успешна, защото не следва тенденциите – тя ги задава или приема. Като водещ провокатор на поп културата, 44-годишната основателка на Skims сега предлага бикини, обсипани със синтетични срамни косми, в най-различни цветове, дължини и текстури.
Критиците на спорното бельо заплашиха Ким със затвор заради чувствителния му вид, докато феновете на бикините за 32 долара, които вече са разпродадени от дебюта им във вторник, я обявиха за маркетингов „гений“.
View this post on Instagram
„Кардашиян, като марка, процъфтяват благодарение на противоречията и шока“, каза пред The Post Амелия Уорд, бранд стратег на луксозни брандове от Манхатън, отдавайки заслуга на известните сестри, че „диктуват каква версия на женската форма колективно желаем.“ „Те ни дадоха различни интерпретации за това, как женското тяло може да се използва като тенденция“, добави тя. И това е начин на действие, от който Кардашиян вероятно няма скоро да се откаже.
„Какво е по-противоречиво и откровено от жена в най-естествената ѝ форма?“, каза Уорд. „По всяка вероятност нейната аудитория е съставена от жени, които са правили лазерна епилация през целия си живот и не могат да отгледат собствена „растителност“. Това им дава възможност да постигнат естествения вид по неестествен начин.“
View this post on Instagram
Това е ерата на комерсиализацията на дамските интимни части. Докато Доджа Кет и Джулия Фокс водят атаката за завръщането на „дамската растителност“ – показвайки се натурални на червени килими и подиуми и подтиквайки обикновените жени да последват примера им – за Кардашиян е логично да реши да печели пари от новата манията.
Залагайки на идеята, че сексът все още продава в пост-#MeToo и про-феминистката 2025 г., Ким представи Ultimate Bush с иронична видео реклама, намигайки към au naturel носталгията по 70-те години на миналия век.
Ким обаче не е модния пионер в тренда с „растителността“. Преди няколко сезона Maison Margiela изпрати модели по подиума, носещи изкуствени срамни косми, за колекцията haute couture пролет-лято 2024 . (Бьорк облече един от аутфитите малко след това за корицата на Vogue Scandinavia.)
Вижте тази публикация в Instagram.
Там „аксесоарите“ бяха направени от истинска човешка коса, внимателно пришита върху копринен тюл, за да създадат ефект на бельо, което се подава през прозрачните поли на вдъхновените от викторианската епоха рокли, показани от Maison Margiela.
В интервю за списание System креативният директор Джон Галиано обяснява, че е бил вдъхновен от „статичността и стилизираната фотография на Брасай, както и от някои персонажи от парижкото общество от ниските слоеве на онова време.“
Брасай заснема нощния живот на Париж през 20-те и 30-те години, включително множество голи фотографии с естествено окосмени модели — толкова шокиращи за времето си, че не можели да бъдат публикувани, когато били направени.
Вижте тази публикация в Instagram.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram

Цветът на 2026: Cloud Dancer (или мръснобяло)
READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха
Versace официално е собственост на Prada Group