„Растителността“ е на мода според Skims

Компанията за облекло на Ким Кардашиян, SKIMS, е успешна, защото не следва тенденциите – тя ги задава или приема. Като водещ провокатор на поп културата, 44-годишната основателка на Skims сега предлага бикини, обсипани със синтетични срамни косми, в най-различни цветове, дължини и текстури.

Критиците на спорното бельо заплашиха Ким със затвор заради чувствителния му вид, докато феновете на бикините за 32 долара, които вече са разпродадени от дебюта им във вторник, я обявиха за маркетингов „гений“.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by ACCESS KARDASHIAN ✨ (@accessbrkardash)


„Кардашиян, като марка, процъфтяват благодарение на противоречията и шока“, каза пред The ​​Post Амелия Уорд, бранд стратег на луксозни брандове от Манхатън, отдавайки заслуга на известните сестри, че „диктуват каква версия на женската форма колективно желаем.“ „Те ни дадоха различни интерпретации за това, как женското тяло може да се използва като тенденция“, добави тя. И това е начин на действие, от който Кардашиян вероятно няма скоро да се откаже.

„Какво е по-противоречиво и откровено от жена в най-естествената ѝ форма?“, каза Уорд. „По всяка вероятност нейната аудитория е съставена от жени, които са правили лазерна епилация през целия си живот и не могат да отгледат собствена „растителност“. Това им дава възможност да постигнат естествения вид по неестествен начин.“


 

View this post on Instagram

 

A post shared by @kimkardashiansocial


Това е ерата на комерсиализацията на дамските интимни части. Докато Доджа Кет и Джулия Фокс водят атаката за завръщането на „дамската растителност“ – показвайки се натурални на червени килими и подиуми и подтиквайки обикновените жени да последват примера им – за Кардашиян е логично да реши да печели пари от новата манията.

Залагайки на идеята, че сексът все още продава в пост-#MeToo и про-феминистката 2025 г., Ким представи Ultimate Bush  с иронична видео реклама, намигайки към au naturel носталгията  по 70-те години на миналия век.

Ким обаче не е модния пионер в тренда с „растителността“. Преди няколко сезона Maison Margiela изпрати модели по подиума, носещи изкуствени срамни косми, за колекцията haute couture пролет-лято 2024 . (Бьорк облече един от аутфитите малко след това за корицата на Vogue Scandinavia.)


 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Spamming Fashion (@spammingfashion)


Там „аксесоарите“ бяха направени от истинска човешка коса, внимателно пришита върху копринен тюл, за да създадат ефект на бельо, което се подава през прозрачните поли на вдъхновените от викторианската епоха рокли, показани от Maison Margiela.

В интервю за списание System креативният директор Джон Галиано обяснява, че е бил вдъхновен от „статичността и стилизираната фотография на Брасай, както и от някои персонажи от парижкото общество от ниските слоеве на онова време.“
Брасай заснема нощния живот на Париж през 20-те и 30-те години, включително множество голи фотографии с естествено окосмени модели — толкова шокиращи за времето си, че не можели да бъдат публикувани, когато били направени.


 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от A KONZEPT (@a__konzept)


Текст: Fashion Inside

Снимки: Instagram

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Ultramarine A-Silhouette Coat от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Mid-Lenght Wool Trousers от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Hug Me Coat in Soft Wool от Merlenne

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Barrel Jeans with Fringes от Merlenne

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Елегантостта е в детайла.

Ако сте пропуснали
Най-четени