Остават ли кариерата в шоубизнеса и модната индустрия неразривно свързани? Това беше първият въпрос, който си зададохме, когато разбрахме последните новини около поп-певицата Риана. Оказва, че отговорът е категорично положителен, а връзката този път открихме между марката Puma и красавицата от Барбадос, тъкмо когато се чудехме какво ли още можем да очакваме от певицата. Риана е назначена за творчески директор в Puma и ще се грижи за дизайна на цялата дамска линия на марката.
След Юсеин Болт и Марио Балотели щафетата се поема от певицата, която ще влезе в ролята на посланик на бранда. Vogue съобщава, че Риана вече е в Германия и провежда срещи с ръководството на Puma по въпроси, свързани с дейността.
Договорът, който се очаква да бъде подписан за партньорство между двете страни ще бъде за няколко години. Риана ще се грижи за фитнес облеклата, екипите за тренировка, за останалите спортни дрехи и обувки, както и ще работи върху разнообразяването на портфолиото на марката. Спортната марка понастоящем преминава през процес на преструктуриране, за да може да се бори с останалите си двама конкуренти на пазара Adidas и Nike. Дали Риана е подходящ избор остава да видим. За сега всичко, до което се е докоснала се е превръщало в „Best seller”, а имената никак не са малко – River Island, MAC, Giorgio Armani, Balmain и Gucci.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Звезда на „Алеята на славата“ получи най-щастливият изпълнител
Лондонските перли Наоми и Джордан блестят за Burberry