Модна къща Dior все още е в търсене на творчески директор. Дейността по създаване на мечти тук обаче не е спряла. И като резултат от това тук продължават да се случват интересни неща. Певицата Риана и френската марка за луксозни стоки обявиха ново партньорство. Този път Риана няма да бъде само рекламно лице на Dior, а участва в създаването на серия очила с футуристичен завършек. Малката серия аксесоари ще носи името Rihanna.
Слънчевите очила ще бъдат продавани ексклузивно в магазини на Dior по света в началото на юни. За сега обаче първите снимки с певицата, носеща очилата, вече се появиха в Instagram. Моделът е един и варира в шест различни цвята рамки – синьо, сребристо, розово, зелено, нюанси на червено. Цената за чифт е около 1000 евро. Единият от моделите ще бъде позлатен с 24-каратово злато и ще се продава на двойна цена.
Припомняме, че миналата година фотографът Стивън Клайн снима Риана в серия рекламни кадри за модната къща във Версай. „За нас е удоволствие да си партнираме с Риана за втори път. Тя е артист, изпълнител, предприемач, филантроп и модна икона за новото поколение“, отбеляза изпълнителният директор на Dior – Сидни Толедано. С тази интересна колаборация Риана още повече затвърждава своето място и в модния свят. Наскоро певицата представи и своята колекция за Puma – Fenty Puma by Rihanna. Възможността Риана да участва в дизайна на продукт в Dior е привилегия, която никога преди това не е била предоставяна на друго рекламно лице на марката, сред който са Чарлиз Терон, Натали Портман, Дженифър Лорънс и други.
Текст: Стефи Стоева
Снимки:Press
Вижте още:
РИАНА ЗА АПРИЛСКИЯ VOGUE – „ИМА ЛИ НЕЩО, КОЕТО ТЯ НЕ МОЖЕ ДА ПРАВИ?“
“I EAT IN #MYCALVINS“… ТОВА ЛИ Е НАЙ-ПРОВОКАТИВНАТА РЕКЛАМА НА CALVIN KLEIN?