Творческият директор на Givenchy си партнира за втори път със спортната марка Nike. Този път основната идея на колаборацията е да се пресъздаде иконичния модел маратонки NikeLab Dunk Lux High. „Dunk е модел, който можете да носите всеки ден. Той представлява спортен уникат и в същото време с тях можете да ходите на работа и в своето ежедневие“, обяснява Рикардо Тиши. Резултатът от това интересно второ партньорство между двете големи модни имена ще се продава от днес 11 февруари в магазините на Nike.
Предната колаборация между Тиши и спортния бранд бе преди около две години, когато дизайнерът трябваше да тълкува по нов начин друг известен модел – Air Force. Този път фокусът пада върху един друг евъргрийн, а тийзърите с първи снимки първо бяха разпространени в социалните мрежи. И този път почеркът на дизайнера е дързък, но премерен, с прави и изчистени линии – част от търсените ефекти в новите модели спортни обувки.
На маратонките е придаден интересен унисекс завършек. Моделите се продават в цветовете, бяло, черно и червено. Комбинацията от бяло и червено е една от любимите на Рикардо Тиши. Той споделя, че свърза тези цветове със спомени от детството си, когато сам носел подобни спортни обувки, докато играел с приятели. „Първият чифт Dunk, който имах бяха в бяло и червено… Вярвам в корените на компанията и винаги ще е така“, споделя той пред Vogue. Моделът Dunk за пръв път е представен през 1985 година, а сега му е придаден и доста сериозен моден завършек, а цените започват от около 350 евро за чифт.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Синди Кроуфорд – скоро на 50 и без намерение да се оттегля от модния свят