В средата на тази година пред списание Harper’s Bazaar певицата Рита Ора говори за отношението си към бельото. Тогава тя твърдо заяви, че според нея то дава усещане за сила много повече на жените, отколкото на мъжете. „Не мисля, че на тях им пука (има предвид мъжете). Аз мисля, че тяхното първо впечатление е, че бельото е хубаво, но за нас (жените) изборът на хубаво бельо ни кара да се чувстваме, сякаш сме направили усилие.“ Много жени имат специално отношение към бельото, което носят, но са малко тези, които имат възможност да станат рекламно лице на свой любим бранд.
Италианската марка за бельо Tezenis, която е част от групата Calzedonia SpA, избра певицата за свое рекламно лице за колекцията си есен-зима 2015/2016. Кадрите с Рита Ора са съвсем логично продължение на модното шоу, което се състоя във Верона преди няколко дни. Тя бе поканена за изпълнение по време на модното шоу.
Колекцията е попълнена с модели от дантела, декорации от пайети, ресни и, както твърдят от компанията – чисто нови материи, които се използват за пръв път. Tezenis имат мрежа от над 500 магазина в 18 държави. През септември тази година марката пусна капсулна колекция тениски, пижами и бельо, вдъхновено от куклите Барби.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още: