Стига ли светът на модата до крайности все по-често, за да ни провокира? Какво още не сме видели и колко много пъти ни остават да повдигаме вежди в недоумение от видяното? Отговорите са много, а днес се спираме на поредната модна провокация, която ни накара да зададем именно тези въпроси. Новото рекламно лице на Louis Vuitton e сина на Уил Смит – Джейдън Смит. И ако все още не намирате нищо странно в това, то бързаме да уточним – тук става дума за дамската линия облекла на френската модна марка за луксозни стоки.
Вижте още: От Ню Йорк до Шанхай – 8 чанти Gucci са новото изкушение от Алесандро Микеле
Три модела, еднa корейска актриса и… Джейдън Смит – това са лицата, които ще виждаме в рекламните послания на Louis Vuitton през пролетта. Синът на Уил Смит е на 17 години и самият той се изявява като певец и актьор. Кадрите обаче ни шокираха понеже младежът е изваден от ролята на момче и е облечен с пола, подобно на останалите модели, които обаче са жени. Засега публично бе показан само един от кадрите на кампанията, направени от фотографа Брус Вебър. Дали изборът на Никола Геские е подходящ или не, оставяме на всеки да прецени, а останалите снимки очакваме с още по-голямо нетърпение.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Пролетни приказки по никое време от Dolce&Gabbana
Бианка Балти – съвършена и празнична за декемврийския Woman Spain