Сферата на лайфстайл изданията е едно от най-гъвкавите полета на журналистиката. Сред написаните и неписани правила, употребата на фотошоп е станала нарицателно и константа за успешен бизнес. В лайстайла се променят формати, концепции и подходи, но царството на този софтуер изглеждаше непробиваемо… до скоро.
Списание Verily, чиято таргет група са жени между 18 и 35 години, направи пробив към свободното показване на жените такива, каквито са – без фотошоп и без нереални трансформации. Според Verily всички лайфстайл издания карат жените да мислят тесногръдо, изпращат негативни послания на подрастващите момичета и не отразяват реалния живот.
За собствената си мисия и идеи от изданието разказват: „Докато други списания изкуствено променят образи с фотошоп, за да постигнат така нареченото идеално тяло и оставят максимум по три бръчки, Verily никога не променя структурата на телата или лицата на моделите си“. Създателите му вярват, че уникалните черти на всяка жена допринасят за красотата ѝ и трябва да бъдат показвани, а не променяни или премахвани.
Списанието съсредоточава първите си публикации върху сравнението между снимки на модели от подиума и жени с обикновени професии, пресъздаващи известни модни концепции.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: VerilyMagazine