„Във времена на здравна, човешка, екологична и икономическа криза споделяме отговорността да намерим иновативни решения, които ще насърчат приобщаването и изградят по-устойчиво бъдеще“, каза Мартин Хагман, главен изпълнителен директор на Tommy Hilfiger Global, представяйки новата програма на бранда, наречена Make it Possible.
Make it Possible всъщност отбелязва най-новото, значимо събитие в трансформацията на Tommy Hilfiger към устойчиво развитие. Програмата е смел подход към екологична и социална отговорност, и в нея са заложени 24 амбициозни цели, фокусирани около устойчивостта и приобщваването, които следва да бъдат изпълнени до 2030 г.
Сред приоритетните стълбове, около които ще се изграждат останалите цели са:
- Кръгова икономика: Създаване на продукти, които са част от устойчива верига и циклично производство.
- Създадени за цял живот: Работете с чувствителност към границите на планетата Земя. Например в областите на климатичните промени, обработването на земите, източниците на питейна вода и химически замърсявания. От това, което купуваме до мястото, където продаваме.
- Приветстване на всички като добре дошли: TOMMY цели да бъде марка, която работи за всеки фен – винаги приобщаваща и напълно достъпна.
- Възможност за всички: Създаване и предоставяне на равен достъп до всички възможности – няма пречки за успеха в Tommy Hilfiger.
Това не са първите стъпки на Tommy Hilfiger към позитивна промяна. Към днешна дата повече от 80% от дизайнерите на Tommy Hilfiger са обучени да прилагат стратегии за устойчивата икономика в дизайна. През 2019 г. 72% от памука, използван от компанията в световен мащаб е дошъл от по-устойчиви източници, а 2 милиона деним модела са произведени с по-ниско въздействие върху околната среда, намалявайки количеството на използваната вода и енергия. Всяка сезонна колекция на модния бранд също включва все по-устойчиви стилове. Като доказателство може да посочим 50% по-устойчивите модели, които са планирани за пролетта на 2021 г., двойно повече от тези през пролетта на 2020 г.
Разбира се, екипът зад известният бранд осъзнава, че нито една компания, независимо от нейните стремежи, няма силата сама да нанесе глобални промени върху устойчивото развитие, затова Tommy Hilfiger обедини усилията си с индустриални партньори, като през август 2019 подписа Договор за устойчиво развитие в модата (The Fashion Pact). През последните няколко години Tommy Hilfiger си партнира и с WWF за справяне с водните рискове в стратегическите местоположения от веригата за доставки. Това включва обучение по управление на водни рискове за доставчици и индустриални паркове в басейна на река Тайху в Китай. WWF служи като основен партньор на марката за новата програма за управление на водите във Виетнам и басейна на река Меконг.
Не можем да скрием колко много се радваме на всяка стъпка към по-устойчив начин на живот. Ако и вие като нас проявявате интерес към темата и проекта Make it Possible, може да продължите да следите напредъка му, ето тук: http://sustainability.tommy.com
Текст: Тея Метвиеева и PR Press
Снимки: PR Press