Това Gucci ли е? Тези рекламни кадри са смущаващи

x

 

 

 


 

През януари в Gucci се случиха големи за марка от такъв висок клас промени – Фрида Джанини бе сменена с Алесандро Микеле. Джанини бе обвинена, че вече не може да вдъхновява клиентите на марката. Микеле от своя страна представи първата си колекция през февруари в Милано, но чувствата ни към крайния резултат бяха доста смесени. Точно толкова смесени колкото са и днес, след като видяхме и първата реклама, създадена под негово ръководство.

 


 

 

 

 


 

Настоящите кадри тълкуват вижданията на новия творчески директор на марката в опитите му да представи нова женственост и до някъде романтично ретро усещане. И ако концепцията на кадрите отразява вижданията на Микеле, то дрехите, всъщност са от последната колекция на Фрида Джанини. Не сме сигурни обаче, че този задочен моден „разговор“ между бившия и настоящ дизайнер се е получил добре.

 


 

 

 

 


 

Обстановката е меко казано странна. Предполага, че в този стар апартамент се е случило нещо. Има мъж и жена – моделите Alexandra Elisabeth и Jack Chambers. Има нещо твърде непривлекателно в кадрите, нещо твърде непоследователно и лишено от приемственост с лъскавите реклами, които сме виждали до сега от Фрида. Това странно настроение обаче е търсен ефект, който се превръща във финалния преход към новите идеи на италианската марка. Само че, в този момент не сме сигурни дали това е начинът да се вдъхновят клиентите на марката отново, за да купуват продукти с името Gucci. Дано да грешим!

 


 

 

 

 


 

Текст: Стефи Стоева

Снимки: Press

Вижте още: 

Chanel, Кристен, очилата

Чарлиз Терон в най-елегантната реклама на недвижим имот

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Дяволът е в детайлите.

Ако сте пропуснали
Най-четени