Седмицата на Висшата мода започна. По традиция и без изключение тя се провежда в Париж, а ревюто на Atelier Versace бе първо. И напълно според очакванията ни, това модно шоу беше екстравагантно и много цветно. Моделите, сред които Карли Клос, Саша Пивоварова и Дутцен Крус, представяха дрехите по подиум с дължина 30 метра. А по него 26 хиляди орхидеи бяха разпръснати под стъклени панели.
Ревюто откри Лара Стоун в рокля с лавандулов цвят. Донатела разказа след шоуто, че този път е излязла от зоната си на комфорт. Тя твърди, че тази стъпка се изразява в това, че роклите този път няма да бъдат твърде сексапилни за сметка на по-финото дамско излъчване. Но ако обичате висшата мода, няма начин да неразпознаете новите предложения на марката, защото почеркът на дизайнерката остава същият – леки и прозрачни материи, асиметрия, пастелни и свежи цветове, и въпреки това което самата тя твърди – много секси и дръзки.
Модната марка наскоро обяви, че се готви за първо публично предлагане и въпреки че пазарът на луксозни стоки е крайно свит, той все пак се оказва доста печеливша ниша. През 2014 година модната марка генерира нарастване на приходите с около 26%, което се равнява на над 26 милиона евро. „30 нови търговски обекта за продажба на стоки Versace предстои да бъдат открити през 2015 година“, обяви изпълнителният директор на марката. Роклите от haute couture няма да може да откриете там обаче, защото всеки тоалет отнема около 300 и 600 часа ръчен труд, а цената им обикновено е 5-цифрена, което означава, че се продават единствено на специални клиенти. Кои известни личности ще се появяват облечени с тях тепърва предстои да видим.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
$CHOOL KILLS – МОДНАТА МАРКА НА РИАНА?
ПРАЗНИК НА СПАГЕТИТЕ, МОДАТА И СЕМЕЙСТВОТО В ТАЗИ СЕРИЯ КАДРИ ОТ ИТАЛИЯ