„Всяка раса, всеки пол, всяка възраст”: M•A•C

x

 

 

 


 

Контраст на цветовете. Забележителен синхрон между черно и бяло. Блясък. Модели и танцьори приветстваха откриването на втория магазин M·A·C, който отвори врати в столичния Mall of Sofia.

Партито беше вдъхновено от празничната колекция Heirloom Mix. Make up Art Cosmetics, както е цялото име, скрито зад популярната абревиатура, представи последните тенденции в грима пред гостите на събитието.

 


 

 

 

 


 

„Всяка раса, всеки пол, всяка възраст” – мотото на марката отразява нейното отношение към индивидуалността, артистичността и силата на себеизразяването. Заради своята страст, артистичност и стремеж към иновации, тя е предпочитаната марка гримове на повече от 200 модни ревюта по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж. M·A·C  подкрепя събитието „Седмици на модата“ по света – в Атина, Копенхаген, Делхи, Сингапур, Нова Зеландия и Москва.

 


 

 

 

 


 

M·A·C е марка гримове, създадена от гримьори за гримьори. Създадена е през 1984година в Торонто от гримьора и фотограф Франк Тоскан и собственика на салон за красота – Франк Анджело, с цел да отговорят на нуждите на професионалните гримьори. Днес M·A·C, притежавана от групата компании Estée Lauder, заема челно място в света на модата, красотата и поп-културата. Смайващото умение на компанията да създава иновативни продукти и  да печели нови пазари довежда до изключителен растеж – с повече от 1400 представителства в над 70 страни по целия свят днес.

 


 

 

 

 


 

Дейността на бранда не е само и единствено в сферата на модата и красотата. Фондът на M·A·C за борбата със спин (MAF), който е сърцето и душата на M·A·C Cosmetics, е създаден през 1994 година в подкрепа на мъжете, жените и децата от целия свят, заразени с ХИВ/СПИН. MAF е пионер сред фондовете за ХИВ/СПИН, като осигурява финансова подкрепа на организации, подпомагащи бедните региони и населения. Като най-големият корпоративен дарител извън фармацевтичния бранш, мисията на MAF е да премахне връзката между ХИВ/СПИН и бедността чрез помощ за различни организации, които осигуряват множество услуги на хората, живеещи с болестта. Към днешна дата, MAF е събрал над 35 милиона щатски долара единствено чрез продажбата на червила и гланцове от колекцията на M·A·C VIVA GLAM. 100% от тяхната продажна цена се дарява за борбата срещу ХИВ/СПИН. Повече информация можете да получите ТУК.

Текст: Fashion Inside

Снимки: United Partners

Вижте още:

Риана става творчески директор на Puma

Лондонските перли Наоми и Джордан блестят за Burberry

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Бяла рокля в студен ден.

Ако сте пропуснали
Най-четени