Повече от необикновена е новата рекламна кампания на модна къща Burberry: тя е наполовина заснета с фотоапарата на знаменития Марио Тестино и наполовина нарисувана с четката на младия британски художник Люк Едуард Хол.
Творческите директори на модните къщи (малки и големи), винаги се опитват да изненадат феновете си, щом наближи време за дефилета или за рекламни кампании. Някои от тях правят изненадващ избор на знаменитост като лице на марката си, други залагат на най-популярните модели, трети подхождат с много по-мащабна идея. За най-новата рекламна кампания на Burberry Кристофър Бейли е решил да се възползва от последните две стратегии като ги комбинира. За лица той е заложил на Еди Кембъл и Кълъм Търнър, а заедно с тях са били рисувани и двойници.
Илюстрациите за втория рекламен „екип” са дело на младия британски художник Люк Едуард Хол (в чийто вени тече синя кръв), а традиционните снимки за кампанията са с авторския почерк на любимеца на Burberry Марио Тестино.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още:
BURBERRY – ПО-БЛИЗО ДО ВСИЧКИ С НОВИТЕ БИЗНЕС ИДЕИ НА СВОЯ ДИЗАЙНЕР