Saint Laurent
Влиянието на субкултурите в света на модата е пословично и понякога легендарно заради внушенията, които се постигат с характерните им особености. Тази есен не просто си внушихме, а напълно осезаемо забелязахме пънк културата навсякъде. Една кратка обиколка из магазините ще ви убеди в правотата на думите ни. Какво да очакваме?
Versace
Новите измерения на Пънк течението бяха реализирани от значителен брой модни къщи като Versace, където Донатела бе смесила яркочервено с шипове с предизвикателните кройки, характерни за бранда. Френските марки Saint Laurent и Isabel Marant представиха тенденцията в типичните за нея тъмни нюанси и комбиниране на пластове дрехи.
Chanel
По-различна представа за пънк модата се забелязва при марките Chanel и Haider Ackermann. Концепцията може да бъде пресъздадена в тазгодишното ни есенно ежедневие и не е задължително да сте фенове на пънк музиката, за да се възползвате от предложенията. Свободата в избора на аксесоари и комбинациите от дрехи всъщност са модна тенденция, която предизвиква въображението ни повече, отколкото да ни приобщава към каквато и да е субкултура. Тематичният сюжет, който се разиграва и в магазините на родна почва, не се различава от тенденцията, въведена от големите модни имена, така че възползвайте се от нея и най-важното – забавлявайте се модно!
Haider Ackermann
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press