Името Fendi свързваме с представата ни за облагороден италиански лукс, който буквално безсрамно ни увлича в мечти за богатство и охолен живот. Това, което през 1925 година е започнало като малък семеен бизнес днес е модна империя с магазини, пръснати по целия свят. Иновативните решения на марката всеки път очароват и изумяват модната индустрия. Логото, което се припознава като символ за качество е създадено от самия Карл Лагерфелд, който и до днес обслужва италианската марка с дизайнерския си капацитет и възможности.
Последната колекция, в която надникнахте още миналата седмица, когато ви показахме чифт неустоими обувки е геометрично ориентирана, отново супер луксозна и се оказа, че няма как да сверим модните се часовници без да сме видели какво се случва от глезена нагоре. Сега, когато погледът ни започна да се движи по силуетите на моделите забелязахме много причини да харесваме безкрайно пролетта на Fendi, основната обаче е color blocking похватът използван от дизайнерите. Разпознахме го лесно, заради геометрията, 3D ефектите на принтовете, контраста между цветовете и правите пресечни линии между цветовете.
Когато говорим за италианската луксозна марка няма как да пропуснем присъствието на чантите, в които сме влюбени. Тази година отново си спомняме за трите култови модела на марката носещи имената Baguette, Peekaboo, 2Jours, които непрестанно виждахме във филми като „Сексът и градът”, в ръцете на градските момичета от столиците на модата, а и не само. Този път десените са променени, формите запазени и е въведено още едно ново начало – кубчето на рубик в дамските ръце вместо стандартен клъч.
Ако още имате съмнения дали миналогодишните ви геометрични придобивки ще бъдат актуални и сега, то може да спрете да се съмнявате и дори да повторите с подобни покупки отново. И ви подканваме да забравите за черните дамски чанти, защото те отдавна загубиха позиции в модните среди, доверете се на цветовото разнообразие и избягвайте лошото настроение и остарелите разбирания.
текст: Стефи Стоева
снимки: БГНЕС