Фрида Джанини получи възможността да даде старт на една от най-очакваните модни екстраваганци за сезона – тази в Милано. И тя вдигна летвата високо, по италиански, с перфектно структурирани модели дрехи и за пореден път показа как трябва да изглежда успешната жена през следващата зима.
Вдъхновението за типичните силуети на марката по традиция винаги можем да открием в златното за Gucci десетилетие на 60-те години. Този път обаче Фрида смени очевидните елементи от тогавашната визия с типично ежедневно облекло от наше време. Дизайнерката е майстор в представянето на стилни концепции за градското работещо момиче. Тук в пастели и „тихи” цветове виждаме една „крещяща” от стил и елегантност мода, ориентирана тъкмо към дамите, които никога не забравят за силата и чара си.
И все пак ни се струва, че Фрида беше забравила нещо този път. Gucci е марка, която обикновено присъства на червения килим, и прави бляскава мода с модели рокли, дълги до земята, и тоалети за специални поводи. Тук ни липсваше точно това. Нямаше го блясъка на събитието, на което да ни се прииска да присъстваме, нямаше я онази лежерна вечерна рокля, която да ни накара да завидим на жената, която ще я облече. Критиците осъдиха това като „липса на идентичност” в настоящата колекция, но трябва ли да сме толкова крайни?
Ние продължаваме да харесваме колекцията, защото с този подход Фрида Джанини се обърнала към по-широката си публика, защото червеният килим не е част от ежедневието на повечето клиенти на марката. Не ни липсва фантазия, за да си представим зимата точно като нея – елегантна, с топли палта и рокли с А-образни силуети… просто зима по Gucci – нито повече, нито по-малко.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Simone Rocha закри лондонската модна седмица с дрехи, които напомниха за образа на Ан Болейн
Чантата, която да си подарим сами
New York Fashion Week – първи впечатления от грандиозната модна програма там