Най-новата колекция на H&M Circular Design Story отбелязва две вълнуващи теми: устойчивостта и радостта. Нека смело да приветстваме бъдещето! Колекцията е изработена с помощта на рециклирани и рециклиращи се материали, с внимание към адаптивността на всеки модел, подчертавайки ангажимента на H&M за кръгов модел на производство. За да отпразнува тази вълнуваща колекция, марката си партнира с Нормани, Джиджи Хадид, Кая Гербер и други.
Innovation Circular Design Story е последната колекция от H&M Innovation Stories. С поредицата, марката поема нови и впечатляващи устойчиви инициативи, които наблягат върху идеи с мисъл за бъдещето и иновативни материи и процеси. Innovation Circular Design е за всички, които обичат да експериментират и да изразяват себе си. Духът й е пренесен изцяло в кампанията, заснета от фотографа Рафаел Павароти и носеща името „Точно преди началото на партито“. Темата улавя оптимизма и индивидуалността на всички, които обичат модата, блясъка, забавляват се по време на приготвянето и избирането на тоалет, докато позират пред огледалото, танцувайки и чувствайки се свободно. Колекцията е вълнуващо сътрудничество със стилиста Иб Камара, който съчетава визиите, участва в кампанията и влиза в ролята на творчески съветник. H&M дава креативна свобода на Камара и Павароти, за да изразят своята динамична и цветна визия за света. Колекцията ще бъде налична онлайн на hm.com на 9-ти декември.
„С гордост си партнирах с H&M за колекция, която е посветена на кръговия модел на производство и позитивната промяна, представяйки невероятен стил, изключителни цветове и страхотни кройки. Това наистина е многопластова колекция, която улавя специално чувство в мен – времето за приготовление и нетърпението да изберем тоалет и визия, с които да се почувстваме като знаменитости“, казва Иб Камара, стилист и творчески съветник.
„Модата има силата да те преобрази и да те вдъхнови. Тази колекция е специално за невероятното вълнение, което идва, когато се приготвяш за специален повод, точно преди началото на партито. Когато избираш своята визия и си готов за нощ с приятели, изпълнена с радост и ентусиазъм“, казва Ела Соккорси, концептуален дизайнер в H&M.
Колекцията отбелязва представянето на Circulator – H&M Circular Design средство. Той е създаден специално от H&M Group, за да подпомогне екипите на компанията в създаването на продукти, подходящи за кръговия модел на производство. Това е поредната стъпка на марката в стремежа за промяна и налагане на нови и устойчиви методи, създадени чрез експериментиране, диалог, обмисляне и изпробване. Целта е до 2025 г. всички продукти на H&M да бъдат създавани чрез използването на Circulator.
Текст и снимки: ПР