В последната година H&M още повече затвърди позициите си като достъпен моден бранд у нас. Същото се случи и с покоряването на модната сцена по време на парижката Седмица на модата, където за пореден път бе представена колекцията на шведската марка. Събитието се състоя в историческата сграда Grand Palais, която бе превърната в своеобразен малък град. Архитектурните решения в декорите предварително напомниха, че модната марка е удобният моден избор за живот в градски условия.
Колекцията на H&M Studio, която бе показана в тази така тематична обстановка, остави усещане за интересен микс от женственост и мъжкарски дух. Дуалистичната концепция бе прокарана съвсем небрежно с къси поли и рокли от фини материи, върху които контрастираха широките блейзери с почти мъжки кройки. Доминиращите материи са коприна, кашмир, кадифе, сатен, а към кожените палта са добавени бродерии и декорация.
H&M Studio е новото име за основните уникални модни линии, които ще се показват всеки сезон. Със собствен дизайнерски екип, H&M Studio ще представя лимитирани колекции дрехи с различен и уникален дизайн. „Влюбена съм в комбинацията между женско и мъжко за есента на H&M Studio. Роклите от хлъзгави материи и драпирани топове са новите базови дрехи, особено ако се носят с блейзер или якета. Тук става дума за усвояването на парижкия дух и пренасянето му в света на H&M.”, споделя Ан-Софи Йохансон от отдела по дизайн и развитие на марката.
Анна Дело Русо
Джесика Алба и Соланж Ноулс
Миранда Кер
Сред гостите от първия ред бяха Анна Дело Русо, Соланж Ноулс, Миранда Кер и Джесика Алба. В края на ревюто Миранда Кер сподели, че за нея е голяма чест да присъства на представянето на тази лимитирана колекция дрехи. „H&M е прекрасен бранд – достъпен, носѝм и много модерно ориентиран”, допълва красавицата, която е рекламно лице на марката за пролет-лято 2014.
Повече за пролетната кампания, четете утре.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: H&M
Вижте още:
Pucci – модната слабост на дръзките дами
Roberto Cavalli „запали” модната сцена в Милано