Само два дни след Met Gala, САЩ отново се превърна в домакин на голямо модно шоу. Френската модна марка Louis Vuitton и нейният творчески директор Никола Геские направиха поредния спектакъл, който събра известни личности – този път в Палм Спрингс. Именно там дизайнерът избра да представи своята круизна колекция за 2016 година.
Локацията е повече от интересна, а ревюто се проведе в имение с изглед към пустинята. На модното събитие присъстваха творческият директор на компанията LVMH – Бернар Арно, Мишел Уилямс, Селена Гомез, Миранда Кер, Катрин Деньов. Ревюто бе съпроводено от парти, което за пореден път доказа, че в Калифорния хората знаят как да се забавляват. А когато партито е с парижки привкус, сме сигурни, че нещата са много по-сериозни. И тъй като тук всъщност става дума за мода на стойност стотици хиляди долари, сигурни сме, че това събитие е струвало на г-н Арно съвсем не малка сума.
В колекцията, която все пак бе поводът за събитието, Никола Геские бе тълкувал различни трайбъл елементи, сякаш взети назаем от културата на местните за САЩ индианци. Препратките към употреба на кожа бяха забележителни. В колекцията бяха включени лъскави материи, а анималистични мотиви можеха да се забележат по връхните дрехи. Интересно решение бе изрязаното лого на марката върху кожените рокли. В крайна сметка всички тези дрехи и контекста, в който бяха поставени, ни изглеждаха като изявление на автора им, че и модата, и пътуването трябва да се разбират като експеримент. А ние определено харесваме експериментите с името Louis Vuitton, колкото и абстрактни да ни се струват те понякога.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
L’Amour – капсулната колекция с големи червени сърца на Valentino