Moschino. Едва ли има по-забавни ревюта от тези, които Джеръми Скот е способен да организира. Идеите му градират в тази посока сезон след сезон. И този път темата е странна, различна, провокативна, с вдъхновение от улиците, движението на автомобилите, автомивките, пътните знаци и прочие. „Опасна мода“, се чете на някои от тоалетите, на които любимата му Кейти Пери вероятно се наслаждава с удоволствие. Огромни табели, полицейски ленти, ярки означителни знаци сочат в различни посоки, а дрехите остават с типичните силуети, подчертаващи тялото или тотално отхвърлящи идеята, че то съществува. Лудост, която ни накара да се усмихнем отново. Браво на Джеръми и на целия екип, който му помага да прави всичко това, въпреки че дизайнерът все още има проблеми с италианския. Очевидно езиковата бариера не е никакъв проблем, когато става дума за знаците и кодовете, които модата може да носи.
Prada. Тя е един от най-италианските дизайнери, които творят на полуострова днес. И като много от нейното поколение, Прада пази очевиден афинитет към 60-те години. Често виждаме това десетилетие интерпретирано в нейните колекции. И този път бе така. Миуча представи една силно обмислена колекция с класическия подпис на модната къща. Добавила е мънисто, блясък, линиите са прави като тук-там се забелязва игра с асиметрията.
Fendi. Преди да се отправим към Париж, Лагерфелд ни даде доза от италианската естетика, която владее до съвършенство. Колекцията на Fendi навява асоциации за исторически препратки заради големите ръкави, високи яки и други детайли в кройките. Колекцията е издържана в блокове от ярки цветове, които постепенно преминават в черно. Аксесоари, обувки, цялостна визия – всичко това нямаме търпение да видим в пролетните рекламни кампании и слънчевите дни.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
АЛЕСАНДРО МИКЕЛЕ ЗА GUCCI – ЕДНА ПО-ДОБРА ВТОРА КОЛЕКЦИЯ
МИЛАНО: ДЪЖДОВНО НАЧАЛО НА МОДНАТА СЕДМИЦА И STREET STYLE ВДЪХНОВЕНИЯ