Вярна на новаторския си дух, и тази година британската модна къща с 160-годишна история обра овациите по всички модни фронтове: Burberry не само че показа мъжката и дамската си колекция за пролет\лято 2017 в едно дефиле, но и като повечето прогресивни световни модни марки се присъедини към концепцията „виж сега, купи веднага”, и не забрави за перфектния саундтрак на дефилето си. Ревю, което бе наслада не само за очите, но и за ушите на гостите на Седмица на модата в Лондон.
За целта творческият директор на марката Кристофър Бейли бе построил двуетажен павилион в сърцето на лондонския квартал „Сохо”, на чийто горен етаж бяха настанени London Metropolitan Orchestra – с 21 музиканта, 5 вокала и пианист. Те се погрижиха за музикалния фон по време на ревюто.
Колекцията на Burberry за пролет\лято 2017 е вдъхновена от емблематичната книга на Вирджиния Улф „Орландо” и прекрачва строгите ограничения между половете. Дрехи, които могат да бъдат носени както от жени, така и от мъже. Елегантни вечерни тоалети в розово за момчетата и строги милитъри сака за момичетата. Цялото модно шоу гравитираше около средновековните стандарти за естетика и пропорции, доказвайки успешно, че в някои случаи комерсиалното и креативното могат да се съчетаят добре.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press