Изглежда не само музиката, но и бизнес нюхът е запечатан дълбоко в ДНК-то на Риана. Барбадоската хулиганка отлично знае – до каквото и да се докосне, то се превръща в злато.
Големите имена в модата също забелязват специфичната й „дарба“ и се надпреварват за нейния подпис върху рекламните си договори. Dior, Manolo Blahnik, Puma доволно потриват ръце, а списъкът с неслучайни имена продължава да расте.
Колаборациите, парфюмите и личната й колекция за турнето Anti World Tour вече спокойно може да обзаведе цял магазин. И ето че този рай за феновете на Риана бързо се превърна във факт. Вратите на френския бутик Colette любезно се разтвориха, за да приютят пресния pop-up магазин на певицата.
Ако решите да се отбиете, може да включите в шопинг листа си блестящи обувки Manolo, кецове Puma, слънчеви очила Dior, чорапи Stance и някой от 7-те аромата, които носят името на Риана върху опаковката.
Откриването на магазина приятно съвпадна с предстоящия концерт на Рири в Париж. Съвпадение? По-скоро не съвсем.
Текст: Александра Тошева
Снимки: Press
Вижте още: