Когато Роузи Хънтингтън-Уайтли е замесена в нещо, то обикновено крайният резултат е дързък, секси и този път ни кара да мислим за пролетта и новата колекция на марката Paige. Деним линиятата за новия сезон е едно от изкушенията, които красивият, рус модел рекламира. Дрехите са подходящи за ежедневни визии – къси поли, панталони от деним (скини, разбира се), велурени якета и женствени силуети като цяло. Това е трето партньорство между британския модел и модната марка.
Брандът Paige е основан от бившия модел Paige Adams-Geller през 2005 година като start-up проект. Дизайните, които се предлагат бързо се превръщат в нещо, което се доближава до масовите търсения на модни редактори и известни личности, а след това на всички останали. Понастоящем марката развива мъжка линия и такава за бременни жени. Целта на създателката на ѝ е максимално да доближи дрехите до визии, които хората могат да интерпретират в свободното си време. Затова денимът присъства в голяма част от продуктите тук.
Вижте още: Мода, градски улици, харизма – още една разходка с Алесандра Амброзио
Paige Adams-Geller е бивша мис Калифорния. Вече над десет години развива идеята за удобното облекло и комфорта. Дрехите ѝ се продават в големи мултибранд магазини и онлайн като Shopbop, Printemps, Net-a-Porter. “В Paige ние вярваме, че всеки избор който сме направили – погрешен, малък или голям, ни е довел до този момент. Вярваме, че най-добрата история, която можете да сътворите и споделите е тази на вашия живот, а ние сме отдадени на това да правим дрехи, които отразяват точно това“, разказват от компанията за своята философия за успех.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още: