Опитвайки се да избяга от стандартното и да избере различното лице в рекламните си кампании Michael Kors заложи на Соланж Ноулс за съвършено новата си инициатива с градски дрехи за есен\зима 2016.
„Соланж е силна и темпераментна жена и не се страхува да споделя мнението си пред света – а такава самоувереност винаги въздейства”, сподели в интервю пред сп. Billboard Майкъл Корс. „Тя е истинско модно вдъхновение. Обожавам начина, по който облича нашите дрехи и ги превръща в своя втора кожа.”
Пред обектива на фотографа на улична мода Томи Тон кадрите представят Ноулс, облечена в късо палто от изкуствена зелена кожа и кожен панталон сред едни от най-живописните части на Манхатън. Освен снимките, Соланж участва и в 44-секундно видео, в което пазарува плочи и книги, облечена в къса ефирна рокля.
„Модата е празник на индивидуалния стил и винаги съм смятал, че Ню Йорк е перфектната сцена за дефиле”, признава Корс. „Стилът е нещо толкова субективно! За мен няма нищо по-вълнуващо от това да видя дрехите си приели характера на различни личности.”
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press