През 1985 година Томи Хилфигер основава своята едноименна модна компания в Ню Йорк. До днес името му вече е познато по целия свят, а преди ден, с ревюто си в американската модна столица, той отпразнува 30 години присъствие в индустрията. Този път дизайнерът нямаше нужда от стандартен моден подиум, защото той изведе своите 50 модела на игрище за американски футбол с реални размери, където имаше светлини, голям екран и всичко останало, необходимо за повече импресии – такива, каквито той е прехвърлил и върху дрехите.
„Този сезон ще бъде посветен на спортната тема от 60-те и 70-те години, които ще бъдат пречупени модернистично…“, разказа Хилфигер пред списание InStyle преди известно време. И на „подиума“ се случи точно това – бяха показани спортна визия след спортна визия, прекрасно комбинирани с ежедневни облекла в червено и бордо, синьо и златисто.
Колекцията е безкрайно младежка, бейзболните якета изглеждат безкрайно удобни, а темата на шоуто личеше и в малките детайли. Обувките са вдъхновени от тези на истинските футболни играчи. V-образните деколтета и късите рокли са като неформален превод на спортните акценти тук. Липсват само безалкохолните напитки, хотдозите и мъже на терена, но това са все неща, на които нямаше да обърнем внимание, защото колекцията есен-зима на Tommy Hilfiger е просто прекрасна.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Черно-бяло в Ню Йорк! Виктория Бекъм става все по-добра в това, което прави
Когато най-американската дизайнерка прави мода, ние искаме всичко… с етикет Diane von Furstenberg