Вероника Леони и дебютът й за Calvin Klein

x

На 7 февруари 2025 г. Calvin Klein представи модното си ревю за есен 2025. Този момент бележи дебюта на Вероника Леони като креативен директор на марката – поредната стратегическа стъпка в утвърждаването им като един от най-желаните световни лайфстайл брандове.



Calvin Klein Collection олицетворява ДНК-то на марката, като съчетава нейната философия и стил с актуалните тенденции. Вдъхновена от минимализма, колекция есен 2025 предлага дрехи за всеки ден, отразяващи от американската естетика.

„Като дизайнер винаги съм била силно вдъхновена от Calvin Klein и възможността да пиша следващата глава в историята на бранда е привилегия. Целта ми е да изразя минимализма и чистотата в тяхната най-усъвършенствана форма чрез прецизно изпълнение, като същевременно внеса визията на господин Клайн в съвременната мода“, споделя Вероника Леони.




Колекцията акцентира върху елегантни и многофункционални дрехи, които съчетават дръзкия минимализъм със силата на себеизразяването. Палтата, тренчкотът, наметалото, костюмът, копринената блуза, ризата, класическият панталон с пет джоба, обувките с квадратен връх – са част от основните елементи, а емблематичният CK One флакон е преосмислен като стилен клъч.

Силуетите са три – издължен и тесен, свободен и скъсен, драпиран и обгръщащ. Основно вдъхновение е бельото, интерпретирано през усещането за интимност и лекота – от трико, през ефирна нощница, до свободния силует на костюма.



Колекцията подчертава срещата на строгите линии и декоративните елементи, преминавайки през везби, орнаменти, ефирна органза и драперии, след което се връща към рафинираната сдържаност. Материите варират от плътна, мека вълна и кашмир до стегнат габардин и туил, от матов молескин и четкан памук до лъскав сатен. Цветовата палитра остава вярна на емблематичните неутрални тонове на Calvin Klein – черно, гранит, лунно сиво, екрю, допълнени от рубинено червено, малина и бледо лимоново.

Ревюто се проведе в централата на Calvin Klein на 205 West 39th Street в Ню Йорк. Пространството отразяваше идентичността на бранда, съчетавайки богатото му наследство с модерна визия. Сцената бе покрита с луксозен килим, ръчно гравиран с новото лого на Calvin Klein Collection.



С Calvin Klein Collection се представя и новата визуална идентичност, разработена в партньорство с M/M (Paris). Олицетворяваща срещата на класическото и модерното, тя балансира между прецизност, сдържаност и експресивност – отражение на дизайнерската философия на Вероника Леони. Първото представяне бе чрез изчистен модел на етикет, детайл, който обикновено остава скрит, но се носи близо до кожата.

Логото е създадено чрез усъвършенствана геометрична sans-serif типография, вдъхновена от римските надписи на колоната на Траян. Новият дизайн съчетава пропорция, вечност и модерност, като отдава почит на наследството на Calvin Klein и същевременно изгражда нова и разпознаваема визуална идентичност.






Текст: ПР

Снимки: Calvin Klein

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Cigarette Pants in Beige Gabardine от Merlenne

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Двуредно сако от Motivi

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

White cream eco leather coat от Merlenne

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Овърсайз риза и каубойска шапка за лежерен шик.

Ако сте пропуснали
Най-четени