Предишният ни материал за дизайнера отрази присъствието на жената по „червения килим” на ежедневието. Сега решихме да погледнем в близкото бъдеще с колекцията му за есен/зима 2012/13. Патосът, с който вече говорихме за него никак не се е загубил. Не се е загубила и магията, с която Ели Сааб е работил, за да облече дамите в по-топли дрехи.
От лятото е останала монохромната визия, останали са чистите кройки и са добавени тънките колани. Зимата е времето, когато дебелите дрехи не позволяват талията да бъде забелязвана, но Ели Сааб променя този факт. Талията се вижда, а коланът в неговата зима е тънък, в цвета на дрехата. Няма нарушен баланс, няма излишен плат и излишно натрупване.
Колекцията има приятно меланхолично излъчване заради среброто и златото които сякаш се разливат по роклите, а маслено зеленото придава смекчен, фин драматизъм.
Забелязахме основна линия в прическите – всички модели, които се разходиха бяха с прави коси и задължителен плътен бретон.
Настрани от прекрасната колекция споделяме и един интересен факт за добавка към сутрешното кафе. През 1997 година Ели Сааб става първият дизайнер чужденец, член на Италианската камара на модата. През същата година показва своя колекция извън границите на родния Ливан, не къде да е, а в Рим.
Още от колекцията може да видите тук!
текст: Стефи Стоева
снимки: БГНЕС
Our previous material for the designer reflected on the presence of the woman on the "red carpet" of the everyday life. Now we decided to look in the near future with his collection for autumn / winter 2012/13. The pathos, which we have already used to talk about him, is not at all. The magic, with which Elie Saab has worked to dress the ladies in warmer clothes, is not lost either.
Left from the summer are the monochromatic vision and the clean cuts, with just thin belts added to it. The winter is the time when the bulky clothing doesn’t allow the waist to be noticed, but Elie Saab changes that fact. The waist is put on view, and the belt in his winter is thin, in the color of the garment. There is no imbalance, no excess fabric and excessive accumulation.
The collection has a pleasant melancholy vision because of the silver and the gold that seem to flow all over the dresses, where the oil green gives a softer, mitigated dramatic sense.
We noticed a baseline in hairstyles – all models that performed had straight hair and mandatory tight bangs.
Aside from the lovely collection, we want to share an interesting fact to add to your morning coffee. In 1997 Elie Saab became the first foreign designer, member of the Italian Chamber of Fashion. In the same year he shows a collection outside of his native Lebanon, and not anywhere else but in Rome itself.
text: Stefi Stoeva
images: BGNES