Харесваме Марк Джейкъбс по много причини. Ексцентричните хрумвания и забележителният моден усет, разбира се, са основните такива, които ни превръщат в почитатели на творчеството му.
Дизайнерът определено върви в крачка с времето, а често дори го изпреварва. Вдъхновен от масовото увлечение по Instagram например, той решава да го използва за продажбата на козметичните си продукти. И всъщност се превръща в първия бранд, предприел подобна стратегия.
Да си купим сенки от социалната мрежа изглежда ще е възможно само с 1-2 клика. Първоначално трябва да „последваме” @marcjacobsbeauty (или само @marcbeauty). „Харесваме” снимките, отговарящи на вкуса ни и след това добавяме мейла си в сайта, посочен за регистрация. Накрая ежеседмично получаваме бюлетин с информация как да поръчаме „харесаните” от нас продукти.
Това не е първият път, в който Марк Джейкъбс използва Instagram за комерсиални цели. Марката проведе кастинг за рекламната си кампания есен-зима 2014 именно там, като под хаштаг #CastMeMark избра новите лица на бранда. По същия начин ще бъдат избрани и моделите за пролетната реклама на 2015 година.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Marc Jacobs
Вижте още:
Луксозна. Бляскава. Празнична. Новата козметична колекция на Tom Ford
Светлините на Париж озаряват новата козметична серия на Lancôme