В стартирания преди година Saint Laurent Music Project вече видяхме Daft Punk, Кортни Лав, Мерилин Менсън и Ким Гордън. Новата героиня на Еди Слиман от света на музиката обаче е 67-годишната Мериън Фейтфул, чийто рокерски стил от 60-те години отдавна вдъхновява дизайнера.
Британската певица е известна и с участията си в киното, но и с откритата си борба с хероиновата зависимост. По нейно мнение Кейт Мос „нагло е откраднала стила ѝ”, защото първата представителка на хероиновия шик във всеки негов смисъл била именно Фейтфул.
В последно време жени от различни възрасти оглавяват рекламни кампании. Марк Джейкъбс се довери на Джесика Ланг и Катрин Деньов, родената през 1946 година актриса Шарлот Ръмплинг е лице на Nars, а 65-годишната Линди Родин – на The Row. Мериън Фейтфул обаче съвсем не е най-възрастният модел, избиран от Слиман. Миналата година той засне кампания с музикални легенди, в която сумарната възраст на участниците беше 251 години. Най-възрастният беше 88-годишният B.B. King, с две години по-млад е Чък Бери, а най-млад е Джери Лий, тогава само на 77 години.
Текст: Fashion Inside
Снимка: Saint Laurent
Вижте още: