BCBGMAXAZRIA GROUP е визията на Макс Азрия за живота: той е основател, дизайнер и главен изпълнителен директор на модната марка. След като години наред успешно създава дамска мода в Париж, Азрия решава да последва мечтата си. Така се ражда неговата собствена дизайнерска къща, която е изцяло ориентирана към модерната жена – BCBGMAXAZRIA.
С осъществяването на модния бранд, Макс предефинира категорията „дизайнер“, за да създаде нова платформа в модната индустрия, предлагайки модерни облекла с високо качество, но на достъпни цени.
Любов Азрия – творчески директор на марката и съпруга на Макс Азрия, се присъединява като дизайнер през 1991 година. Под нейно влияние BCBGMAXAZRIA се превръща в една от водещите американски модни къщи, спечелила многобройни награди и почитатели по цял свят.
Днес лейбълът е представен в над 40 държави с повече от 1000 магазина. Бутиците само в САЩ са над 500, като продължават да се отварят нови във Франция, Германия, Испания, Обединеното кралство, Канада, Япония, Турция, Мексико, Дубай, Хонг Конг и Русия.
Преди броени дни България също се присъедини към световната модна карта на бранда. Новооткритият монобранд бутик дебютира в столичния Paradise Center и посрещна първите си гости със стилен коктейл. Модерна хармония от шампанско, изискан кетъринг и изключителна селекция от облекла, аксесоари и обувки бе представена по време на събитието. Акцент в откриването се превърна акустичното изпълнение на Илияна и Ража, които, разбира се, бяха облечени в модни произведения на BCBGMAXAZRIA.
Текст: Fashion Inside
Снимки: PLMD LTD
Вижте още:
Приказният детски свят на H&M ще набира средства за ALL FOR CHILDREN на UNICEF