В новата рекламна кампания на H&M главно действащо лице отново е Дейвид Бекъм. Бившият футболист е заснет в екшън сюжет, дело на режисьора Никълъс Уиндинг Рефън, когото познаваме от лентите „Само Бог прощава” и “Drive: Живот на скорост”.
Историята на видеото разказва за британския чаровник, който трябва да заснеме фотосесия, но е заключен по бельо на покрива на сграда. Готов на всичко, за да се измъкне, той изпълнява серия от каскади, част от които можете да видите в задкулисното видео в края на статията. Заснети са две версии, които вече са предложени за гласуване на официалния сайт на бранда, за да може зрителите сами да определят своя фаворит.
За пръв път David Beckham Bodywear ще включва и детски модели, които са умалена версия на мъжката линия. Блузи без яка с дълъг ръкав, потници, боксери, клинове и пижамени шорти са артикулите, които мъжете и момчетата ще имат възможност да закупят.
Текст: Fashion Inside
Снимки: H&M
Вижте още:
Откровено от Виктория: за края на Spice Girls и началото на модната ера Бекъм
Дейвид Бекъм рекламира новия си парфюм
Гай Ричи снима новата кампания за David Beckham Bodywear at H&M