Потребителите в България вече ще могат да поръчат любимите си парфюми и козметика от Douglas и те да бъдат доставени в рамките на 2 часа, благодарение на Takeaway Go – нова услуга за доставки, лансирана от Takeaway.com. Чрез директна поръчка на сайта или приложението на Douglas потребителите ще могат да се възползват от услугите на Takeaway Go. Куриерите на Takeaway.com пък ще имат грижата да вземат и доставят покупките от магазина до вратата в рамките на два часа. Услугата е налична за 19 магазина на Douglas в 7 български града, а по повод новото партньорство Takeaway.com дава безплатна доставка за ограничен период от време, с което всеки любител на козметиката ще може да се възползва от новата услуга Takeaway Go.
„Douglas е първата компания в България, която предлага доставка на парфюми и козметика в същия ден, благодарение на ексклузивното ни партньорство с Takeaway Go. Тази новаторска услуга, не само ни отличава на пазара, но и позволява на нашите клиенти да се насладят на удобството да получават своите поръчки в рамките на два часа, директно през нашия уеб магазин. Независимо дали имате нужда от подарък в последния момент или просто искате да се поглезите с любимите си козметични продукти, нашата нова опция за доставка гарантира, че артикулите ви пристигат бързо и безпроблемно. Ние в Douglas непрекъснато се стремим да приоритизираме нуждите на нашите клиенти и тази услуга е доказателство за нашия ангажимент да подобрим клиентското преживяване чрез иновативни решения. С интегрирането на Takeaway Go, направихме достъпа на нашите клиенти до над 20 000 продукта за красота по-лесен от всякога, докато се наслаждават на функции като проследяване на поръчки в реално време и безплатно опаковане на подаръци. Това ново предложение е едва първата крачка за нас, към вълнуващи проекти в следващите няколко години.“, коментира Георги Димитров, E-commerce мениджър за Douglas.
Чрез Takeaway Go, Takeaway.com съединява световете на сетивните преживявания осигурявайки бърза доставка, благодарение на своята широка логистична мрежа. От своя страна Douglas ще продължава да се грижи за потребителското преживяване и връзката с почитателите на козметика и парфюми. Клиентите на Douglas също ще могат да проследяват поръчките си в реално време, с което процесът става още по-удобен.
„В Takeaway.com вече правим възможно милиони потребители в България да бъдат зарадвани с това, което искат, когато и където имат нужда от него. Горди сме да си сътрудничим с Douglas, като отворихме нашата мрежа за доставка, за да поддържаме техните онлайн поръчки чрез Takeaway Go.“, коментира Юлиана Хартарска, директор на Takeaway.com за България.
Текст и снимки: ПР