Свободолюбивото излъчване на Кара Делевин я отдели от масата модели и я превърна в модна звезда, която свети със своя собствена светлина. Затова не е изненада, че британката се появява в почти всички кампании, които харесваме.
Новата ѝ изява я отвежда в свят, в който времето е най-голямото богатство. Стрелките отмерват всяка секунда, тиктакането заглушава всеки друг звук. Блондинката е рекламно лице на луксозната марка часовници Tag Heuer.
Обикновено швейцарската марка избира спортисти или актьори, които да я представят. С промяната обаче брандът цели да привлече и по-млади клиенти.
По време на представянето на кампанията, Кара Делевин се появи с малко лъвче, което предизвика бурни реакции. Пред MailOnline д-р Нийл Д’Крузе, експерт от World Animal Protection, заявява: „Малките лъвове не аксесоари за снимки. Те принадлежат на дивата природа, а не на знаменитости, които просто искат да продават дизайнерски часовници. Сигурен съм, че и рекламодателите, и клиентите ще помислят няколко пъти, преди да използват диви животни в рекламите си, ако знаеха на колко жестокости са подложени „зад кадър”.
Текст: Станислава Добрева
Снимки: Tag Heuer
Вижте още: