Позната и обичана в света от създанато си през 1960 г. и на българския пазар от 2019 г., Fjällräven (Фиелревен) е емблематична шведска аутдор марка с доказало се качество. На 8-ми декември 2023 г., марката отвори вратите на новия си дом в Paradise Center, точно навреме за коледните празници.
Основана преди повече от 60 години от Åke Nordin (Оке Нордин) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция, Fjällräven създава издръжливо и функционално оборудване за приключения на открито. Разнообразието от продукти варира от облекла като панталони и якета за живот сред природата, до екипировка като раници, палатки и спални чували и верни спътници за градски приключения като обичания Kånken.
Новият дом на Fjällräven е разположен на ниво -1 в Paradise Center. Той отваря врати в партнорство с BullTech Fashion – местният партньор на Fenix Outdoor, под чиято шапка е брандът Fjällräven. Двете компании обединяват сили на българския пазар, за да постигнат една от най-важните цели на Fjällräven – повече време сред природата с грижа за нея.
„Този магазин и партньорството с Fjällräven са сбъдната мечта за мен! Дълго търсих екипировка за живот на открито, която да е устойчива на теста времето, но и с мисъл за самата природа. Такава, която е едновременно стилна и висококачествена. Философията на бранда ме спечели от първия ден и съм изключително щастлива, че Fjällräven вече има своя нов дом в Paradise Center.“ – каза Василка Стоева, собственик и изпълнителен директор на BullTech Fashion Ltd.
Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин (Åke Nordin) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция. Днес непреходният, функционален и издръжлив дизайн на продуктите на компанията се радва на глобално присъствие и може да се намери в над 30 държави, една от които е България. Заедно с Hanwag, Primus и Royal Robbins, Fjällräven е част от Fenix Outdoor AB. Като компания, Fjällräven работи изключително в полза на природата, отнасяйки се отговорно както към човека, така и към дивите животни и околната среда. От тази година брандът официално е на 100% свободен от употребата на PFC дори и в най-малките детайли като циповете. Fjällräven насърчава и вдъхновява хората да се наслаждават и пазят природата, както и да прекарват повече време сред нея.
Текст и снимки: ПР