На 25-та годишнина от създаването на пословичния сладолед Magnum, италианската марка го „облече” по сицилиански. Пожеланията на Dolce&Gabbana за този интересен и сладък рожден ден за пореден път свидетелстват за оригиналността на дизайнерите, които стоят зад известния италиански бранд.
С вкус на ванилия, парченца тъмен шоколад и натрошен шам фъстък, с глазура от бял шоколад – това е „рецептата” на вкусната лимитирана серия сладоледи Magnum или поне толкова, колкото знаем за нея. Като посланици на добрия вкус, Долче и Габана са опаковали сладоледа в кутия с типичните шарки, представящи бита на сицилианците – точно такъв, какъвто сме го виждали и по дрехите с тази марка.
Долче и Габана никога не са пазили в тайна любовта си към Сицилия като място, от което черпят неуморното си вдъхновение. Брандът има не по-малко отношение към кухнята на острова и свидетелство за това са послoвичният Gold Restaurant на италианците, който е едно от най-посещаваните места за хранене в Милано.
Сладоледът ще се пусне в продажба чак през юни и ако можем да се доберем до едно такова модно-сладкарско произведение, със сигурност няма да се интересуваме от 235-те калории, отбелязани на опаковката.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Magnum
Вижте още:
Долче и Габана са осъдени на 18 месеца затвор
Луксът, приел форма на храна: любопитна трансформация на марките