Mugler се завръща в света на красотата заедно с L’Oréal Paris, а Кендъл Дженър участва в глобална кампания на лимитираната колекция, която стартира тази седмица.
View this post on Instagram
Брандът се завърна към грима след 15-годишна пауза, представяйки лимитирана колекция в сътрудничество с L’Oréal Paris. Стартирането сигнализира за нова глава за френската марка, която е изградила репутацията си предимно чрез модата и аромати като Angel и Alien.
Колекцията Mugler x L’Oréal включва фон дьо тен, предлаган в 10 нюанса, спирала, очна линия, червила, хайлайтъри и палитри сенки за очи. Откроява се фон дьо тенът тип „кушон“, формат, отдавна популярен в Азия заради комбинацията си от течна текстура и преносима опаковка. Цялата гама се пуска едновременно в Съединените щати, Китай, Европа, Латинска Америка и Африка.
View this post on Instagram
Кендъл Дженър, глобален посланик на L’Oréal Paris, е лице на кампанията. Режисирани от Колин Солал Кардо, визуалните елементи представят Дженър в три архивни визии на Mugler от 90-те години на миналия век, които също са част от капсулната колекция Re/Edit на марката. Изображенията свързват новата глава за красота с историята на Mugler, като същевременно насочват към нейното бъдеще в рамките на творческата насока, която ще се развие по-късно тази година.
Позиционирана в среден ценови диапазон, колекцията прави грима на Mugler по-достъпен, като същевременно запазва луксозния си вид. Очната линия е на цена от 14,99 евро, докато фон дьо тенът и палитрите сенки за очи се продават на дребно на цена около 24,99 евро. Стратегиите с ограничено пускане на пазара добавят ексклузивност, съобразявайки пускането на продукта с настоящите модели в областта на красотата и модата.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram

Цветът на 2026: Cloud Dancer (или мръснобяло)
READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха
Versace официално е собственост на Prada Group