Всеки ден се уверяваме, че модната индустрия има с какво да ни изненада. Особено, когато става дума за рекламни кампании. Обикновено те са една от най-важната част за провеждането на цялостен маркетинг. И за да е успешен той, марките прибягват към всякакви решения. Преди няколко дни, например, стана ясно, че Донатела Версаче, ще бъде рекламно лице на Givenchy. А днес разбрахме, че модната марка Lindex рекламира свое бельо, не с професионални модели, а със собствените си служители.
Марката Lindex продава дрехи и аксесоари, разполагайки с електронен магазин, в който меко казано се изгубихме. Новата кампания, рекламираща бельото, е посветена на няколко революционни модела, които са създадени така, че оформят тялото по специален и нов начин. Наемането на свои служители като рекламни лица е апел към всички жени да започнат да се чувстват комфортно в телата си. Харесваме идеята и ни допада това, което Lindex успяват да внушат, а именно, че всяка жена е красива.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още:
Чарлиз Терон: „Шон Пен е любовта на живота ми“
Заповядайте в Сен Тропе или Генуа през юни за Giraglia Rolex Cup