Max Mara е една от първите марки висок клас мода, които стъпиха на българския пазар преди… вече много години. И винаги при споменаването на италианския бранд нещо в нас трепва, защото името свързваме с началото на една по-различно модна България, една ориентирана и на Запад идея за стил и елегантност. Поради тези и много други причини, името Max Mara ни вълнува почти всеки сезон.
Този път рекламната кампания на марката за сезон пролет-лято ни накара да ококорим очи, заради интересната идея, заложена в нея – почти безкрайна смесицата от принтове и оптични илюзии, кадър след кадър. За снимките супермоделът Каролин Мърфи си партнира с фотографа Марио Соренти, а реализираните фотографии ни накараха да ги разглеждаме доста подробно. Дребни принтове, познати силуети, още по-познати и любими материи – неща все типични за марката, но поднесени по нов, различен начин.
И да, иска ни се да имаме някоя от иконичните дълги връхни дрехи, с които Max Mara е позната и у нас. И нямаме нищо против наситените им десени. Не бихме комбинирали няколко от тях заедно в собствения си стайлинг, но рекламата си е реклама и тя трябва да кара хората да говорят. А това го могат всички италианци без изключение, вижда се и тук.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Франк Синатра звучи от Коледата на Louis Vuitton
О, Balmain, защо? Ким и Кание са новите рекламни лица на марката