Една естонска модна марка стъпи на българския пазар по доста забележителен начин. Избра да се представи пред столичани в пиков вечерен час, посредством част от асортимента си. Казано с по-прости думи: десетки момичета преминаха по бельо през булевард „Черни връх”, а шофьорите, озовали се в точно това задръстване, определено могат да се нарекат късметлии.
Водещ на събитието бе актьорът Тодор Дърлянов, който не изневери на полуголата концепция и се появи със сако, бяла риза и папийонка, елегантно допълнени от боксерки. В хода на събитието той демонстрира още един продукт от мъжката колекция на бранда, а именно бански. Без, разбира се, да променя горната част на аутфита си.
Всички тези любопитни хрумвания принадлежат на BonBon Lingerie – новата марка бельо в България, характеризираща се със стилна визия и провокативен привкус. Представителите у нас разказват, че лейбълът предлага от игриво до напълно чувствено бельо, което всяка жена може да избере според вкуса и настроението си. Допълват, че характерно за моделите е вниманието към най-малките детайли, които, както добре знаем, са есенцията на всяка дреха.
Лятната колекция е посветена на цветята, което личи и от името ѝ – Flower Power. Тя включва нежно бельо в светлосин и коралов цвят, разнообразни бански костюми, летни рокли, шалове за плаж, маски за очи.
Текст: Станислава Добрева
Снимки: ХАЙЛАЙФ
Вижте още: